Sezon imprez plenerowych w pełni. Koncerty, pokazy filmowe, nawet te „pod chmurką”, festiwale muzyczne i te filmowe również, festyny, potańcówki, imprezy dedykowane dzieciom i całym rodzinom.
Tegoroczne lato wyjątkowo sprzyja wyjściom z domów, zatem firmy eventowe mają pole do popisu. Polacy chcą wychodzić z domów i spotykać się na świeżym powietrzu.

Organizatorzy takich przedsięwzięć zajmują się realizacją swoich, najlepiej oryginalnych i atrakcyjnych pomysłów. Natomiast takim organizatorem może być niemalże każdy z nas. Dzisiaj naprawdę w cenie są inicjatywy oddolne, tzw. „sąsiedzkie”, również fundacje i stowarzyszenia sporo działają w tym zakresie. Wcale nie trzeba mieć specjalnej firmy i parać się organizacją tego typu wydarzeń.

Dochodzi jedynie kwestia tego, w jaki sposób wdrożyć ambitne pomysły w życie. Często potrzebny będzie podest sceniczny, odpowiednie do warunków i okoliczności nagłośnienie i oświetlenie, namioty, a dla publiczności oraz widzów – stoliki, ławki, miejsca siedzące – latem szczególnie popularne leżaki lub siedziska z drewnianych palet.
Kiedy tak uzmysłowić sobie ogrom niezbędnego do załatwienia sprzętu ochota na organizację życia kulturalno-społecznego może przejść. Jednak wcale niekoniecznie.

Sporo jest na rynku firm oferujących meble eventowe. Oczywiście na wynajem, wcale nie musimy ich kupować, mieć na stanie i martwić się przechowywaniem, zwłaszcza w sezonie jesienno-zimowym.

Meble można zamówić w dowolnej ilości, z dowozem i rozstawieniem włącznie. Zdaje się, że już łatwiej i wygodniej być nie mogło.

Drugą stroną medalu jest fakt, że firmy wynajmujące meble na potrzeby różnego rodzaju eventów, mogą także mieć w swojej ofercie meble w cenach hurtowych z możliwością personalizacji – zamieszczenia logo naszej firmy lub instytucji, hasła reklamowego czy krótkiego i chwytliwego opisu oferowanych produktów / usług.

Taka opcja jest bardzo atrakcyjną formą reklamy dla naprawdę szerokiej grupy klientów. Nie ma w zasadzie ograniczeń. Żadna branża nie jest poza zainteresowaniem. A dodatkowym atutem jest fakt, że meble takie nierzadko są wynajmowane lub użyczane, zatem podróżują, odwiedzają różne imprezy – zróżnicowana tematyka jest gwarancją różnorodnego odbiorcy, zatem zasięg naszej reklamy staje się automatycznie jeszcze szerszy.

Sezon wiosenny, a w szczególności letni to zdecydowanie najbardziej popularny czas do organizacji takich spotkań. Plener daje niemalże nieograniczone możliwości, znacząco zwiększa powierzchnię, na której możemy zbierać odbiorców naszych eventów.

Kiedy dni staną się coraz krótsze, a słońce chłodniejsze, czyli kiedy powoli lato przechodzi w jesień, cykliczne wydarzenia plenerowe i miejsca z nich słynące, zaczną zamykać sezon.
Jednak eventy to nie przedsięwzięcie sezonowe. Jesienią, po sezonie urlopowym, wracają szkolenia, konferencje, seminaria, pokazy, warsztaty. Możliwości nadal jest całe mnóstwo i zapotrzebowanie na sprzęt ciągle spore.
Aktualnie panująca moda zachęca również do wyposażania lokali w meble i artykuły z pozoru sezonowe i tymczasowe. Lokal na co dzień będący pubem, dobrze gdyby miał w książce telefonicznej firmę wynajmującą leżaki dla widzów, gdyby na jeden wieczór chciał się stać salą kinową lub sceną dla lokalnych stand-uperów.
Można także nabyć takie meble z własnym logo na swoje potrzeby – zmagazynować je i wyciągać w razie potrzeby. Bądź jako dodatkowe źródło dochodu – użyczać odpłatnie w czasie, gdy sami go akurat nie potrzebujemy.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here