Prawidłowe funkcjonowanie recepcji jest w dużej mierze uzależnione od jej wyposażenia. Trzeba zdawać sobie sprawę z tego, że recepcja jest pierwszym miejscem, do którego trafiamy wchodząc do biura. Można więc powiedzieć, że jest to nasza wizytówka, z recepcją potencjalni klienci mają pierwszy kontakt udając się do gabinetu. Jej wygląd tworzy pierwsze wrażenie o przedsiębiorstwie, dlatego kwestia wyglądu ma tak duże znaczenie. Meble do recepcji to przede wszystkim lady. One mają największy wpływ na wygląd. Nie należy zapominać, że oprócz lady, recepcja składa się też z innych elementów. Te detale mają wpływ na ostateczne postrzeganie wyglądu recepcji przez odwiedzających gości.
Stanowisko pracy dla recepcjonisty powinno być wyposażone nie tylko w ladę, ale rzecz jasna także w krzesło biurowe, ponieważ pracownik będzie wykonywać swoje obowiązki na stojąco. Jeżeli nie zagwarantuje się mu odpowiednich warunków, kwestią czasu jedynie pozostaje pojawienie się problemów zdrowotnych dotykających na przykład plecy oraz kręgosłup. Komfortowe krzesło chroni pracownika przed wadami postawy oraz pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu krążenia. Recepcjonista powinien mieć do dyspozycji podnóżek. Jego zdaniem jest odciążenie stawów kolanowych. Ustawia też kręgosłup w odpowiedniej pozycji.
Rozmiar lady w naszej recepcji będzie mieć znaczenie. Recepcja powinna być zauważalna z daleka, ponieważ to do niej w pierwszej kolejności będą kierować się osoby, które będą poszukiwać danego biura albo danej osoby. Warto pomyśleć o dodatkowych oznaczeniach dla recepcji. Nowoczesne moduły mają do zaproponowania możliwość wbudowania do nich niewielkich lamp. Są one nie tylko praktyczne, ale także można je wykorzystać do celów dekoracyjnych.
Z punktu widzenia recepcjonisty lada powinna posiadać właściwości ergonomiczne. Kwestia prawidłowego dopasowania wysokości lady, rozmiaru blatu oraz wysokości krzesła powinna być dokładnie przemyślane. Pod uwagę trzeba też brać układ szafek oraz półek.
Lady recepcyjne dopasowuje się do charakterystyki i specyfiki prowadzonej przez przedsiębiorstwo. Obecnie w modzie znajdują się modele o niewielkich rozmiarach, często charakteryzują się oryginalnymi kształtami oraz kolorami, często odpowiadającymi barwom firmy.
Producenci lad oraz mebli do recepcji wychodzą na przeciwko oczekiwaniom klientów chcących posiadać na swoim wyposażeniu unikalne meble. W ich ofercie można znaleźć na przykład usługę polegającą na wykonaniu lady na zamówienie. Usługa tego typu zdobywa uznanie w oczach coraz większej grupy klientów. Z ladę na własny użytek trzeba zapłacić więcej, termin realizacji zamówienia znacznie się wydłuży. Mimo wszystko warto uzbroić się w cierpliwość i czekać na dostarczenie lady pod wskazany adres. Wszystkie realizacje są szczegółowo omawiane z klientem na każdym etapie produkcji. Tanie lady oraz wyposażenie do recepcji można nabyć często na rynku wtórnym. Firmy kończące swoją działalność często mają do sprzedania swoje meble, które nie są już potrzebne właścicielom.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here